Bryt ihop & kom igen starkare säger dom... just nu tror jag inte på biten " kom igen starkare" fick tillbaka tentan idag, 25 poäng, 27 var gränsen.... jag kan inte svära & grina nog! Speciellt jobbigt när jag hade väntat mig poäng till gränsen mot VG! Tur världens bästa klippa står där i alla väder och tar emot mig med kramar, pussar & stöttande ord.. bästa johan! ♡♡
såhär kan jah inte hålla på! Folk skriver omtenta varje dag..... Men jag vill klara mig med höga betyg och inte behöva skriva omtenta! Jag känner mig så dålig! Jag visste att nångång måste man misslyckas.. men jag hatar att göra just det!  Mina krav på mig själv är skyhöga och jag vill alltid prestera på topp! Nu gjorde jag inte det och det känns skit! ! Grinat av mig i famnen på en nu snarkade johan gjorde mig gott! Ska starta så ska det låta och försöka sova! Jag får ta det som det är, kan inte ändra resultatet nu, men imorgon ska läraren få ett lååångt mail undertecknat av Caroline!  

Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej