Ny vecka... som snart är slut! Snart har 3 veckor av 2016 och gått... vad har jag gjort?



 2 av 3 rapporter inlämnade & en kursintro  nya kursen estetiska lärprocesser är vad jag hunnit med hittills denna vecka! Johan åkte till åre i måndags jag åkte till gällö! Pappa ville ha sällskap framför handbollen i måndags så jag åkte ner lagom till middagen! Jag och mamma färgade håret också! Rödare än på länge! Wihoo! 👍

I tisdags va jag & pappa in på stan, & gjorde det jag borde gjort för länge sen.... köpte en dator, hittills har jag använt Johans och den börjar han vilja använda själv nu.. & jag förstår det! Så det va på tiden!  En Mac book PRO fick det bli! Johan har en sån & jag tycker den är bäst! 


Onsdag idag, kursintro och planering för kommande innevecka, det ska bli kul att träffa alla igen! :) sen åkte jah hem till ås igen, där har jag nu landat i hallen.. med 2 proppade väskor, matpåsar och massa annat som jag inte orkar ta reda på... kan jag lämna de tills imorgon kanske!? Blir nog så! En stund med sista rapporten innan några reprisavsnitt av farmen! Det är så dåligt att man måste kolla! Ska veva ihop en skagenröra & äta i avokado till middag! Mumms!!

Puss & Trevlig onsdagskväll kära vänner! 

Kommentera

Publiceras ej